Memandangkan hot news now pasal tax prepaid, so aku nak cerita pengalaman aku paling memalukan sepanjang-panjang hidup kat dunia ni. Pasal prepaid laini.
Pada suatu hari (tak boleh lari guna ayat ni)...aku urgent sangat nak pakai handphone. Aku try call tapi tak boleh call out. Try banyak kali dah tak dapat juga. Try sms pun tak dapat. Check kredit ada baki lagi kalau tak silap ada dalam RM2 ++. Well...zaman study memangla takda duit. Top up pun RM5 je.
Memang bengang sangat sebab very urgent nak pakai tapi buat hal pulak si Digi ni. So..aku call HELPLINE Digi. Aku dengan perasaan meluap-luap dengan kemarahan.
Dyana: napa eh...aku call tak dapat, aku sms pun tak dapat.Ada kredit lagi ni (Dengan intonasi menahan marah)
So operator tu minta ic no and my sim kad no untuk check my akaun. Aku tunggu sekejap ja then he replied me back
Operator DIGI: Akaun Cik Dyana memang ada kredit lagi tapi dah expired.(kuang..kuang..kuang)
Oh...malunya aku.Nasib baikla muka tak nampak.Kalau tak aku mesti tulis kat sini "mana nak simpan muka aku'.muahahaha....malunya....
Paling malu sebab bajet nak marah.Pengajaran sangat!
Why I English
2 months ago
7 comments:
Hahahahah..nakal..
sampai skrg sy ingat ini kisah...hahaha...nasib baik bertelefon sj enda nampak muja
hahahha.. lawaknya.. sampai call operator ah..
hi Aki.thanks for following me.br start ni.Eya..btul2 marah time tu...hahaha
hahhahaa...adehh ni baru lh...kunun mo kasi marah cust service....hahaha..sekali tgk.....wakakakakaka
astaga... ne bru la paling manang.. wakaka xD kita terlmpau rush on something smpi enda tfkr kn mo check credit expire o tak
langsung enda terfikir bah sdh expired.yg sy tau ada kredit lg.trus suara lembut kunu skali dia ckp expired.wakakaka....
Post a Comment